Czy reklama w formie baneru jest skuteczna?

gavin-allanwood-694825-unsplashReklama outdoorowa jest tak stara jak handel. W starożytności i średniowieczu występowała jako napisy na budynkach, pierwszy billboard powstał zaś w Stanach Zjednoczonych w pierwszej połowie XIX w. Nasuwa się pytanie, czy obecnie baner stanowi skuteczną formę reklamy?

Odpowiedź brzmi: TAK. Mimo postępującej informatyzacji i cyfryzacji w społeczeństwie, a co za tym idzie rozwoju reklamy internetowej, tradycyjne banery, oznakowania zewnętrzne firm wcale nie straciły na popularności. Dlaczego? Bo to jedna z najskuteczniejszych form promowania firmy. Baner widzi każdy człowiek, w zasięgu którego jest zainstalowany, nie można go przełączyć jak reklamy telewizyjnej czy internetowej. Działa przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Częsty kontakt odbiorcy z reklamą outdoor oraz jej bezpośrednie działanie, sprawia, że rozpoznawalność reklamowanej marki jest bardzo duża. Popularność banerów Gliwice wynika również z faktu, że są atrakcyjne cenowo dla zamawiającego, jest to zdecydowania tańsza opcja reklamowania niż przekaz telewizyjny czy np. druk tysięcy ulotek. Podsumowując, jeżeli przedsiębiorcy, firmie czy organizacji zależy na dotarciu do jak największej liczby odbiorców, chcą zwiększyć rozpoznawalność marki (szczególnie na rynku lokalnym), baner jest optymalnym rozwiązaniem.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s